Betaling

LÖFSTRÖM modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

LÖFSTRÖM bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Dagen efter du lægger din ordre sendes ordren. Lægger du din ordre i weekenden eller på helligdage sendes varen førstkommende hverdag. Ordren bliver sendt med DAO til en pakkeshop og leveringstiden er 2-4 hverdage. Alle ordre over 299,- bliver sendt fragtfrit. Alle ordre under 299,- koster forsendelsen 29,-

Du kan afhente din ordre i vores butikker i enten Helsingør eller Hørsholm indenfor åbningstiden. Denne fragtmulighed er selvfølgelig gratis. Vi sender en mail når vi har modtaget din ordre og aftaler hvilken butik ordren skal afhentes i. Vi sender en mail når din ordre er klar til afhentning.

LÖFSTRÖM Helsingør, Bjergegade 15b, 3000 Helsingør. Åbningstid: mandag-torsdag 10.00-17.30, fredag 10.00-18.00, lørdag 10.00-16.00

LÖFSTRÖM Hørsholm Midtpunkt, Hørsholm Midtpunkt 153, 2970 Hørsholm. Åbningstid: mandag-fredag 10.00-19.00, lørdag 10.00-16.00, søndag 11.00-16.00

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

LÖFSTRÖM vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

LÖFSTRÖM
Bjergegade 15b
3000 Helsingør

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Returformularen er sendt med din ordre. For bestilling af returlabel skal du følge dette link Returportal

Varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Returnering i butik

Du kan altid returnere dine vare i en af vores butikker indenfor åbningstiden.

LÖFSTRÖM Helsingør, Bjergegade 15b, 3000 Helsingør. Åbningstid: mandag-torsdag 10.00-17.30, fredag 10.00-18.00, lørdag 10.00-16.00

LÖFSTRÖM Hørsholm Midtpunkt, Hørsholm Midtpunkt 153, 2970 Hørsholm. Åbningstid: mandag-fredag 10.00-19.00, lørdag 10.00-16.00, søndag 11.00-16.00

Medbring din kvittering og en udfyldt returformular. Når webshoppen har modtaget din returnering, vil pengene blive refunderet via webshoppen på det kort der er brugt ved køb, dvs. at du ikke kan få dine penge retur i butikken. Du får en mail med en bekræftelse så snart refunderingen er foretaget.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]